ידידיה מצגר עורך דין ונוטריון 

Yedidia Metzger Law & Notary

בדיקת זכויות בפנקסי המקרקעין (טאבו)

קונים דירה? אל תשכחו לברר מי בעל הזכויות בנכס. בדקו אם מי שמציג את עצמו בתור הבעלים החוקי והיחיד של הנכס הוא אכן כזה. המידע על בעלי הקרקע מרוכז בדף המכונה נסח טאבו. כל אזרח המבקש לצפות בפרטי נכס כלשהו ממאגר רישום מקרקעין, ויש בידו פרטי הנכס - גוש וחלקה ובבית משותף גם תת-חלקה, רשאי לקבל העתק תמורת תשלום.

משרד המשפטים מאפשר לכם לחסוך זמן רב של המתנה בתור, ונותן לכם את המידע על בעלי הנכס בלחיצת כפתור.כל שנדרש מכם הוא להזין מספר גוש ומספר חלקה – ובתוך דקות יועבר אליכם המידע שהועבר למערכת מפנקסי המקרקעין, לתיבת הדואר האלקטרוני שהזנתם.

שימו לב

הגרסה המקוונת של הטופס היא עותק בלבד ואינה נסח רישום מאושר או העתק רישום כמשמעותם בחוק המקרקעין, התקנות והנהלים שעל פיו.

לא בכל המקרים יש התאמה מלאה בין נתוני מספר גוש חלקה לפי כתובת ובין נתוני המרשם, ויש צורך בבדיקות נוספות כדי לוודא התאמה מלאה בנתונים האמורים. כל בקשה לקבלת מידע על פי גוש וחלקה תיענה לאחר תשלום אגרה. לא יאושר החזר אגרה במקרה שהנתונים אינם תואמים את המבוקש.

לעזרה בשימוש בשירות תוכלו לפנות למוקד תמיכה בטלפון: 03-9765200. אם לא תיענו במהרה ותופנו למענה קולי, השאירו שם ומספר טלפון, ויתקשרו אליכם בהקדם.

מאתר משרד המשפטים

צרו קשר

משרד עורכי דין מצגר - הכתובת שלך לכל עניין אזרחי